joi, 9 aprilie 2009

IN MEMORIAM

Stiu ca e trista postarea mea, dar nu puteam sa nu amintesc de prof. Szabo Vilmos. Din pacate, vorbim la trecut inca despre unul din dragii nostri profesori. Va amintiti cum spunea "tu, Cormos, un 10 micut"? Sau problemele cu "cat va fi ceasul peste....?" Sau cum ne-a pregatit pentru BAC de-am lut toti 10? Clipe frumoase pe care merita sa le pastram in suflet impreuna cu omul, profesorul, artistul sau cum ii spuneam noi, "profu de desen", Szabo Vilmos. Dumnezeu sa-l odihneasca.

3 comentarii:

Lavrinec (Ghidali) Ana-Maria spunea...

Da, Claudia, ai mare dreptate. Eu abia ieri am aflat de pe net, si vestea m-a facut sa ma gandesc ce trecatoare e viata asta, sau, mai bine zis, cu cata graba trecem noi prin ea...
Fie-i tarana usoara!

Veronica Macarie Moldovan spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe domnul profesor!!M-am intalnit cu dumnealui in urma cu 2 luni , la Institutul de Hematologie din Cluj (eram cu o cunostinta pentru analize) si atata bucurie am avut ca m-a recunoscut si ne-am adus aminte impreuna de anii de liceu, de colaborarile frumoase cu dascalii formati in scoala noastra....Viata asta....si graba cu care trecem prin ea, dupa cum bine zice Anca ...Ne raman amintirile frumoase.

Nicu Drule spunea...

"Tu...desenul asta mai fost dus o data...", "Asa este....Asta adevarul!"
Iata doua fraze care il fac nemuritor in amintirea mea.
Odihneasca-se in pace!